zaterdag 14 juli 2012

(( 7 # )) Coconut dream Nailart

                                       
* Coconut Creme Nailart
                                       

Dit weekend ben ik weer druk aan het Nailarten!! En het is heerlijk! Zie hieronder mijn ontwerp van het Coconut Cremé Merk waar ik enorm gek op ben! Die cremé heeft zoveel voordelen! Ruikt heerlijk, Bij het ruiken denk ik meteen aan vakantie, zon, zee!! Het is een super handige fles en het smeert heerlijk! En dan het grootste voordeel: Ze hebben het sinds kort te koop bij Action voor een veel lagere prijs!! Geweldig dus!


De fles stond voor mijn neus toen ik wilde beginnen met het Nailarten! Vandaar mijn inspiratie voor dit ontwerp! Veel kijkplezier en ik hoor graag wat jullie ervan vinden. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten